Monday, September 28, 2009

Twitter Daily Digest

09:15 算啦,今日都係留返嚮屋企 #

09:20 唔去今日國慶活動既原國係既源因主辦單位話"希望带领新一代的中国移民站到这次的游行队伍中。把五星红旗再次举起来,让这个社会再次感受到我们中华儿女的激情!" 問題係,如果各位咁大中國主義的話,咁點解各位又移民呢?咁矛盾既事情我真係接受唔到。 #

09:21 另外重有呢句我都唔認同: "为了庆祝中国的生日,为了针对达赖访卡,向加拿大各界展示我们华人社会坚决支持中国领土统一,拥护名族团结的意愿,卡城各界华人80多个社团组织团结在一起" #

21:03 最近實驗室內人面既辦公室大掃除,新黎既幾個學生將檯頭既野放晒入櫃,又將唔順眼既野掉晒,又將牆上面的裝飾拆晒。係就係個辦公室好整潔,但依家入到去少左一分溫馨,多左幾分冷漠。又,其實我自已覺得多人共用既地方物件收得太埋唔係一件好事。 #

21:07 [承上]老實講,佢地幾個人嚮我同另一個資深同學都唔嚮度既情況下掉野我真係唔係好高興。尤其佢地搬走左(差D 掉埋 )一部我一路用開既電腦 ,裡面重有我既 data 。 #

21:11 今日無聊去 search 下我以前用過既相機,原來學影相時借黎用既 Minolta SRT101 生產左接近十年先停產。依家 D 相機如果出兩年先停產已經唔錯。 bit.ly/Ha5Yo #

21:16 @.@ Apple store love song bit.ly/1i2U8h #

21:18 雖然依家興 Bling Bling, 但係個iphone case 駛唔駛去到咁浮誇? bit.ly/qCyrX #

Automatically shipped by LoudTwitter

No comments:

Post a Comment